Direktor köməkçisi
Elanın tarixi: 03.18.2022
İş təcrübəsi
1 il
İş haqqında
- İclaslarda iştirak və protokolların tərtib edilməsi;
- Direktor tərəfindən əməkdaşlara tapşırılan işlərin icra müddətinə nəzarət;
- Əmr, məktub, akt və s. sənədlərin tərtibi;
- Daxil olan və göndərilən sənədlərin aidiyyatı şöbələr üzrə bölüşdürülməsi;
- Korporotiv nömrələrin sifarişi, tariflərə nəzarət, təşkili və yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
- Gələn qonaqların qarşılanması və müşaiyət olunması.
- İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu;
- İş qrafiki: 5 günlük;
- Korporativ nömrə ilə təmin edilir;
- İş yerinə nəqliyyat ilə çatdırılma.
Vəzifə öhdəlikləri:
İş şəraiti:
Maaş aralığı
500-600 AZN
Namizədə tələblər
- Ali təhsil;
- Müvafiq vəzifə və ya ona oxşar sahələrdə 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili əla, ingilis dili yaxşı səviyyədə;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
- MS Office (MS Word, MS Excel) orta səviyyədə;
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir.
Bilik, bacarıq və təcrübə üzrə tələblər:
Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını - “ Direktor köməkçisi”, qeyd etməklə CV formalarını e-mail ünvanına göndərə bilərlər.