Direktor köməkçisi
Elanın tarixi: 03.18.2022
İş təcrübəsi
1 il
İş haqqında
    Vəzifə öhdəlikləri:

    • İclaslarda iştirak və protokolların tərtib edilməsi;
    • Direktor tərəfindən əməkdaşlara tapşırılan işlərin icra müddətinə nəzarət;
    • Əmr, məktub, akt və s. sənədlərin tərtibi;
    • Daxil olan və göndərilən sənədlərin aidiyyatı şöbələr üzrə bölüşdürülməsi;
    • Korporotiv nömrələrin sifarişi, tariflərə nəzarət, təşkili və yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
    • Gələn qonaqların qarşılanması və müşaiyət olunması.

    İş şəraiti:

    • İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu;
    • İş qrafiki: 5 günlük;
    • Korporativ nömrə ilə təmin edilir;
    • İş yerinə nəqliyyat ilə çatdırılma.
Maaş aralığı
500-600 AZN
Namizədə tələblər
    Bilik, bacarıq və təcrübə üzrə tələblər:

    • Ali təhsil;
    • Müvafiq vəzifə və ya ona oxşar sahələrdə 1 il iş təcrübəsi;
    • Azərbaycan dili əla, ingilis dili yaxşı səviyyədə;
    • Komandada işləmək bacarığı;
    • Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;
    • MS Office (MS Word, MS Excel) orta səviyyədə;
    • Xanım namizədlərə üstünlük verilir.
Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını - “ Direktor köməkçisi”, qeyd etməklə CV formalarını e-mail ünvanına göndərə bilərlər.